Hej igen!

Hej Hallå allihopa igen :)
NU är det slut på blogg uppehållet för denna gången !
Har ju haft storbesök här av hela familjen och då gick all tid åt till att spendera den med dem :)
Vi har haft det väldigt mysig och roligt tillsammans nu i helgen och jag längtar tills jag får träffa dem igen! Dock så gjorde jag en stor tabbe och glömde kameran :/
Så jag har inga bilder att visa tyvärr så det får bli ett tråkigt textinlägg denna gången.
Idag är det fjärde dagen i rad som jag är ledig och jag har utnyttjat den genom att göra precis ingenting :D
En riktig slapp dag men godis och tv tittande i massor :)
Imorgon är det dags att dra sig tillbaka till verkligheten och återgå till jobbet, fast det ska bli ganska kul och skönt att komma in i lite rutiner igen. Fast jag ser inte fram emot att behöva gå upp tidigt i morgon bitti! :O
Jag är ingen morgonmänniska och kommer förmodligen aldrig att bli :)
/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0