Fantastisk helg next

JippI! Dag kommer la familia upp!
Idag kommer mamma, peter, tobias och patrik och imorgon kommer även Tim, mormor och morfar! Nästan som en släkt träff! :O
Men innan jag får lov att träffa dem så är det jobb som gäller för min del, inte så sugen på det idag för jag mår fortfarande inte bra. Men har inte råd att ge bort en massa timmar, syns ju tyvärr på lönen :(
Men sen är jag ledig i fyra dagen och ska njuta av varje sekund med familjen. På lördag ska vi allihopa åka in till Stockholm för att se oss omkring lite och kanskeäta lite god mat. Och om jag känner oss rätt så blir det nog lite shopping också :P Man kan ju inte åka till Stockholm och inte gå i affärer!? Nej det går inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0