Ett försök till Hemtrevligt

Idag har jag och Ricke picke haft det mysigt på Ikea bland annat :)
Vi införskaffade oss en ny byrå som vi kan ha kläder i.
För just nu så delar vi EN garderob! Ja vi delar!
Sen blev det även lite nya glas och tallrikar och massvis med nya ljus! Och en matta!!
Ja så det blev lite grann även fast det inte var tänkt så .
Så just nu håller jag på att skruva ihop byrån, men det går inge bra.
Jag är inte gjord för att bygga möbler, jag är tjej! :O
Men Richard är inte hemma så då får man ju göra en insats.
Men ja som sagt så går det inte bra så det lär nog sluta med att Richard får slutgöra jobbet ändå.
Ska försöka ta lite bilder så ni får se hur mysig vi har fått det här hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0