Ny design :)

Vad tycker ni om den nya designen? :)
Jag hade inget att göra så jag gav mig ut i designdjungeln ett tag.
Inget Wow men bättre än innan i alla fall!
Snart kommer Richard hem och då ska vi sticka iväg en sväng till Stadium. För att kolla lite julklappar såklart! :D
Idag är det ju fredag och det innebär att det är Lördag imorgon!
Och inte vilken Lördag som helst, för imorgon har Richard lovat att åka och köpa en julgran till mig!
Som jag längtar tills jag får börja klä granen och den ska bli kanonfin i år. För det blir ju min första egna julgran för förra året fick jag ju ingen. Buhu! :(
Tänk om man kunde ha en sådan här amerikansk fin julgran! Jag kan säga redan nu att min kommer inte att bli såhär fin när jag är klar med den , men det kommer iaf vara Min MIn MIN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0