Ja, jag lever fortfarande!

Haha bättre sent än aldrig! Nu har bloggandet varit nere lite för länge kanske?
Och eftersom att jag är ledig idag så ja varför inte lägga upp något på bloggen så att ni som undrat vart jag har tagit vägen blir nöjda! :D
Idag var det julbak som gällde, eller mini-julbak :)
Jag gjorde små godisar med marsipan, nougat, mörk choklad och krossade hasselnötter. De blev faktiskt godare än vad jag trodde att de skulle bli, Hejja mig!
Var jättelätt att göra också eftersom att jag bara skivade marsipanen i små plattor. Sen ja jag på lite nougat sen jag hyvlade med en potatisskalare för att det inte skulle bli så kladdigt. Sen var det bara till att doppa i den smälta chokladen och på med lite nötter!
Det tog bara 25 minuter för mig från dess att jag började tills de stod klara i kylskåpet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0